nuffnang ads

Monday 26 May 2014

Cartoon Story: Antara Mesej Yang Cuba Di Sampaikan Dalam Filem Animasi Yang Di Terbitkan Pixar

Setiap cerita, tak kisahlah cerita karton atau cerita yang di lakonkan oleh orang yang real mesti ada mesej yang cuba di sampaikan walaupun kadang-kadang susah jugak nak menterjemahkan apa yang nak di sampaikan tu. Macam yang pernah aku cakap dulu, aku memang suka tengok kartoon, dan kartoon ni aku rasa sesuai untuk menyampaikan mesej tertentu pada semua lapisan masyarakat, temasuklah kanak-kanak hinggalah ke umur-umur yang dah veteran. Kat bawah ni aku ada post beberapa karton yang di terbitkan pixar dengan mesej yang cuba di sampaikan dalam kerton yang dorang buat tu. Meh aku nak peringat balik  kartoon-kartoon yang di terbitkan pixar antaranya, Toy Story, The Incredible, wall-E, Brave, Finding Nemo, Up, Car, Monster ins, ratatouille dan err…boleh sesiapa bagi tahu apa tajuk cerita semut kecik tu. Dah lama cerita tu ,aku tak tengok lagi. 





No comments:

Post a Comment